Ett försenat godmorgon!

Världens bästa sambo gav mig lång sovmorgon idag! Det behövdes, eftersom jag ramlade hem ganska precis kl.03 inatt. Hade en fantastisk kväll/natt (som alltid) med Anna och Anna-Karin. Vi satt hemma hos Anna och drack lite vin och pratade strunt när någon (hrmm, jag kanske) kom på den brilianta idén att vi skulle ut och dricka drinkar. 


Jag och Anna-Karin


Anna och Anna-Karin. Anna gick INTE ut i tröjan, tack och lov ;-)


Ja men sådär ja! NU börjar det ordna upp sig!


Tyvärr ser drinken godare ut än vad den var!

Anna-Karin hade med sig en jättefin present från Egypten till Tyra. Nu kommer inte jag ihåg vad den hette, men det är ungefär som en klänning i egyptisk bomull. Hon kommer att var så söt i den. TACK igen!

Nu kokas det knäck här hemma och kl 14 ska vi åka till huset. Wiii. Första gången vi får se det omöblerat, vi ska dit och mäta lite olika saker. Men först... In i duschen!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha, "Anna gick INTE ut i tröjan!" :D låter som en härlig kväll, välbehövligt emellanåt!

2008-12-20 @ 14:43:01
URL: http://yozefin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad roligt med en sån lyckad kväll, å skönt med sovmorgon:)

2008-12-20 @ 15:30:05
URL: http://lillasockersota.blogg.se/
Postat av: Christin

Ser ut som om ni hade riktigt roligt!

2008-12-20 @ 15:33:41
URL: http://stinslillavarld.blogg.se/
Postat av: Myhrman

Alltid kul när vi träffas ; )

2008-12-23 @ 23:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0