Strax lunch!

Jag och Tyra hade en tidig dejt med favoriterna Frida och Adam. Redan kl 9.30 var vi utanför dörren, vilket INTE hör till vanligheterna. Vi tog bussen till Outletbutiken på Gärdet för att spana in utförsäljning av både kläder och inredning. Det fanns vissa guldkorn som t.ex  Eldflugan Grande för 2500kr. Visst billigare än normalt, men 2500 är fortfarande 2500. Den "lilla flugan" fanns också men kommer inte ihåg vad den kostade. Sen stod jag och kände på några kuddar från Linum, billiga, men vi vet ännu inte vilka färger vi kommer att ha i nya huset. Så det bidde inget!

Nu ska jag försöka få i hjärtat lite lunch, innan vi ska upp till mitt jobb för lönesamtal med chefen. Jag hoppas att Tyra kan ta en "nap" innan vi åker också så att hon är på bra humör när mamma ska bli miljonär. Moahahaha!


Kommentarer
Postat av: BLONDBANTARE

någon som kan något om

viktminskning? TIPSA MIG!:)

2008-12-03 @ 14:18:57
URL: http://blondbantare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0