Titta vad jag har fått!!!



Finaste, snällaste, goaste Kristin och lika fina, snälla goa Anna gav mig en "I love your blog-utmärkelse". TACK TACK TACK!! Ger er varsin tjuvutmärkelse, för ni har ju redan fått!
Då ska alltså jag lista sju av mina favvobloggar som jag tycker ska ha en utmärkelse!

Jenny- Underbar mammakompis som skriver om livet med och kring söta lilla S.
Anna- Härlig blogg som innehåller allt från SNYGG inredning till GODA recept!
Stina- Mammaledig med sockersöta tjejen Maja, började läsa denna blogg när Stina var ganska höggravid och jag precis fått reda på att det bodde en liten Tyra i mig!
Malin- Få människor kan få mig att skratta HÖGT när jag är helt själv. Malin lyckas VARJE dag! Sveriges helt klart COOLASTE fotbollsfru!
Cecilia- Precis som jag mammaledig sjuksköterska. Ligger dock lite före mig i bebisverkstaden då hon redan har 2prinsar!
Petra- Snygga, virriga, underbara Petra skriver FANTASTISKT! Kika in där om ni inte redan gjort det!
Ellie- Är bland det sötaste jag sett och fotona av henne är otroliga!

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Men TACK snälla Elin, vad GLAD jag blev att lilla jag fick en utmärkelse! TUSEN TACK raring! Sov sött! Kramar!



Ps, Tack också för komplimangen ang håret =) Ds

2008-12-04 @ 22:25:33
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Vad roligt att du bor på Lilla Essingen, bodde där innan jag flyttade nu. Kommer nog bo där när jag flyttar hem igen :)

Bor ni i nybyggda nere vid Luxparken eller uppe vid brogatan?

2008-12-04 @ 23:40:58
URL: http://pernillas.webblogg.se/
Postat av: Cissi

Tack så jättemycket! Tyvärr är min höknapp på musen tillfälligt dönder tydligrn, då jag kan inte göra detta, men när den kommer igång igen så!

2008-12-05 @ 07:59:31
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Jenny & Lilla S

Tack snälla, blev jätteglad! Ha en bra helg!

2008-12-05 @ 09:38:35
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Johan

Grattis älsklingen!! Dels för alla utmärkelser och att du faktiskt har en riktigt fin och trivvsam blogg! Min gissning var ju att den skulle vara i graven innan december men för en gångs skull;-) hade jag fel... Puss!

2008-12-05 @ 10:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0