Toys toys toys

Vi var alltså på toys R us tidigare idag, det var faktiskt inte alls så mycket folk där inne. Jag hittade äntligen den sista julklappen och nu är den även inslagen. I affären hade de ställt upp en massa djur som lät och gick och hoppade. Tyra var HELT fascinerad. Hon bara satt och tittade, rörde inte en min!


Elefanten var extra intressant. Jag plockade upp och hon fick känna och då log hon med hela ansiktet. Tur att jag vet att mormor har en liknande hemma hos sig!

Det finns ju verkligen HUR mycket leksaker som helst. Gick förbi det här söta köket. Komplett med micro, spis, ugn, diskho m.m. Tror priset låg på ca 2000kr. GALET!!!



Kommentarer
Postat av: Sarah

Visst blir man helt tokig av att gå i leksaksaffärer. Man skulle kunna handla hur mycket som helst till de små. ha ha!!



Fast vissa leksaker har dock lite överpriser. =)=)



Ha det bra i morgon på julafton!!



Kram Sarah

2008-12-23 @ 20:23:02
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0