Tyra och Emma

Tyra hade det så bra hos Emma igår. Det är så skönt att hon accepterar andra personer än BARA mamma och pappa. Hon har nämligen haft en lång period (sen 3mån) då hon inte velat att någon annan ska hålla eller ta på henne. Då har hon blivit jätteledsen/rädd och omöjlig att trösta. Skönt att  den blygheten börjar försvinna nu, iallafall mot människor som hon träffar lite då och då.
Hon hade blivit lite ledsen när jag var borta, och då hade hon sträckt upp armarna mot Emma och velat sitta i hennes knä. Då var allt bra. Gullungen!

Kikade i min kamera nu på morgonen och hittade lite bilder.

Min gudmor har faktiskt väldigt fina slevar som jag får leka med!


Haha, det här var ju en rolig bild! Hittade den i kameran nu,
Tyra suger på kamerasladden och ser allmänt konstig ut!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka fina kort!!



Jasså Gastro minsann?! Det jobbar jag med, vi har tre spec på vår avdelning, Hematologi, Diabetes och just Gastro. Utbildningen är 7,5 poäng Hematologi i Gbg....Skulle vara superkul att få läsa den!

2008-12-09 @ 11:24:07
URL: http://cissislife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0