Stora och små barn

Vi var hemma hos Micke och Therese under kvällen, för att få kika lite på deras nyfödda dotter. Tänk vad fort man glömmer hur små bebisar kan vara? När vi precis hade fått Tyra tyckte jag att äldre bebisar såg ENORMA ut, nu är det precis tvärtom, Tyra som är enorm.. Iallafall i jämförelse med 13dagar gamla Viola. Hon var sååå söt, jag fick hålla henne :-).
Tyra var jätteduktig och lugn när Viola var i närheten, hon bara tittade på henne och kände försiktigt. Jag tror hon märkte hur vi alla var lugnare i rörelserna och lite dämpade och då var hon på samma sätt. Underbara unge!
Vi fick även gratulera Micke och Therese på deras 1-årsdag imorgon. De träffades på nyårsafton förra året, och nu är de förlovade och har barn. Tänk vad som kan hända på bara ett år?

Jag och lilla lilla Viola!




Kommentarer
Postat av: Camillas lockar

Ja, det är verkligen helt galet vad fort de små blir stora! Förstår inte att Peo varit så otroligt liten (2 860 gram) när jag kollar gamla bilder...!

Vad fin hon är, dotter din :-)

2008-12-30 @ 20:53:39
URL: http://www.lockar.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0