Vad gör vi idag då?

Fredag IGEN! Börjar bli tröttsammt att hela tiden påpeka hur fort veckorna går, så jag struntar i det.  ;-)
Idag har vi inte en enda sak planerad. Vi skulle egentligen haft glöggkväll med några kompisar men det blev inställt. Tråkigt, för det är år och dar sedan vi träffades alla med familjer. Men någonting trevligt ska vi väl ändå kunna hitta på, det är ju trots allt HELG.
Funderar på att gå på ett spinningpass i helgen? Det är typ fyra år sedan jag var på ett, behöver man gå på någon intro eller kan man bara hoppa in på ett pass? Tror nämligen att de bara kör intro i början av säsongen. Någon duktig spinnare som kan ge mig tips?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag är INTE nån spinnare alls, gillar mest rytmiska aktiviteter, typ aerobics.... Skulle bara önska dig en supertrevlig helg! Och sen har jag glömt att fråga, vad jobbar du med för specialité?? Ja när du inte är mammaledig förstås! Kram

2008-12-05 @ 11:05:36
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Jenny & Lilla S

Jag har gått på spinning från och till, väldigt mycket förr, mycket mindre nu :-) Jag skulle nog bara gå in på ett vanligt pass och köra så lugnt det går...och kanske be instruktören om hjälp med inställningar om man känner sig ringrostig på det. Lycka till!

2008-12-05 @ 13:26:57
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: leia

inte tycker jag att du ska gå på intro.....kom lite tidigare bara så du kan få hjälp med inställningarna på cykeln utan att störa alla andra.



och eftersom du inte säger det så gör jag det: Jisses vad snabbt veckorna går;)



kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0