Vagnen

Idag har jag varit och lämnat in vagnen igen. Fick ett nytt chassi för ca 2 månader sen eftersom handtaget hamnade snett så fort man skulle få vagnen på bussen eller uppför en trapp. Nu är det samma problem, och jag blir så trött! Man skulle ju kunna tro att priset på en Bugaboo borde stå i proportion till kvalitén på vagnen?! Så nu är den reklamerad igen. Jag sa även till på affären att detta INTE var acceptabelt och jag förväntade mig att bli ordentligt ersatt från Bugaboo.  Hihi, riktigt hård var jag!

Mötte sedan upp Emma som följde med ner och gungade med Tyra. Vi passade på att ge henne en försenad julklapp, Sunes jul, som hon ÄLSKAR! Vi stod i kanske 20min innan det blev FÖR kallt och vi gick upp till henne. Riktigt vinterväder har det varit idag, mer av det TACK!

Kommentarer
Postat av: tina

Hej,kul att hitta hit till din sida!

Du undrade var vår svarta golvlampa är köpt..vi fyndade den på Mio för snart två år sen,men den finns nog kvar i deras sortiment fortfarande.Jag älskar den lampan!



Nu ska jag kika runt lite här hos dej!



tina =)

2008-12-29 @ 23:23:11
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh, visst är det störande, vagnen är ju så bra i övrigt. Vi har precis tappat en skruv till chassit här uppe i norrland, måste vara tokförsiktig och inte gå uppför en trottoarkant ens. Grrr!!

2008-12-30 @ 12:44:53
URL: http://loranga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0