1 mars

Har varit och hälsat på på jobbet idag och förvarnat lite om när jag ska börja jobba. Vi (jag och Johan) har tänkt att jag ska börja jobba ungefär kring 1 mars. Inte heltid utan snarare 50% medan han också jobbar 50%. Så blir det en mjukstart för både mig och Tyra. Mars... det känns ju typ som imorrgon! Än en gång: det går sååå fort!

Träffade nya chefen också och var med på arbetsplatsträffen. Jag hann inte prata så himla mycket med henne, men första intrycket var BRA. Och första intreycket betyder mycket! Sen var det ju såklart superkul att träffa alla jobbkompisar, i princip alla är kvar. Skönt! Nu ser jag fram emot att börja jobba igen, men inte före 1 mars!

Kommentarer
Postat av: Mart

Har agneta slutat?

2008-11-20 @ 11:53:59
URL: http://martinaph.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0