Det går så fort

Vad har hänt med min lilla bebis?! 
Hon som för bara en stund sedan låg i min famn, med stöd under nacken och kisade upp emot mig utan att riktigt kunna fokusera blicken. Hon som ägnade dygnets alla timmar enbart till att sova och äta. Nu ålar hon omkring på golvet, jollrar, skrattar, sprattlar, sitter. 
Det är snart sju månader sen Tyra föddes. SJU månader!!! Snart springer hon omkring på dagis,  medan jag är tillbaka på jobbet igen. Overkliga tanke! 


Någon dag gammal
fortfarande på BB

Dryga halvåret
sex månader senare, sittandes i
den fina dockvagnen





Kommentarer
Postat av: Mary

Ja, oj vad fort det går!!! Det kan man inte tro när de är så små.. Vilken söt liten tös! Ha en lovely fredag!!! KRAM

2008-11-14 @ 13:46:26
URL: http://marysfavoriter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0