Gung, gung, gunga...

Jag skulle gärna ha en gungstol i nya huset. Jag tycker det ger ett rum ett trevligt och varmt intryck. Jag hade ioförsig tänkt mig en gammal hederlig. Gärna vit med en färglad dyna/kudde? Jag vet inte riktigt... Men så snubblade jag över de här och de är ju inte heller helt fel!  Men smakar det så kostar det.

 
"Gray 09" gungfåtölj med dyna,  ca 20 000 kr beroende på utförande,
 från Gervasoni, hos Ekerö Möbler.


"Mamma" i högglansig glasfiber, 50 300 kr, www.pid.se.


Sviktande "LCP" i ett stycke plast,12 110 kr, från Kartell, hos www.rum21.se

Egentligen är det bara den första jag skulle kunna tänka mig att ha hemma, men de andra två är ju helt klart orginella och kul att se på.

Bilder lånade från Hus&Hem


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oh herregud vilka priser!! Galet ju. Men den första var riktigt fina. Har inte typ IKEA nåt liknande. En vardagsrumsserie, fast de är nog vita har jag för mig. Jaja....svammel svammel

2008-11-21 @ 11:01:06
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Nelly

de översta stolarna var snygga. lite lika som den du gillade i sovrummet på min blogg.



kul att du kommenterade hos mig. : ) kom gärna tillbaka! : )



vilken söt dotter ni har. : )

2008-11-21 @ 11:11:46
URL: http://balladsoflife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0