Hemma en stund

Njae vad ska jag säga? Det var ju inte riktigt vad jag hade hoppats på, men jag hade ju å andra sidan hoppats på väldigt mycket! Lokalen var iallfall grymt mycket större och bättre än hos Rodebjer igår. Då kändes det som att det var 200pers och 2000 plagg i ett förråd på 3kvm. 
Iallafall... Det fanns hyffsat mycket byxor och nederdelar, och stickade koftor för män, men det var inte det jag var ute efter. Jag tyckte inte att det var något över huvudtaget som stod ut., men jag hittade en fin basictopp som jag betalade 100kr för, det tyckte jag var överkomligt ;-)


Basictoppen från Carin Wester. Ni kan ignorera vår smutsiga spegel!


Koftan från Rodebjer, och igen skit idet där med spegeln! USCH!
(Dålig bild! Koftan är iallafall marinblå och knapparna i silver).


Är hemma nu en stund innan vi ska iväg och fika med min kusin och kusinbarn. Det blir första gången som jag hälsar på i deras lägenhet. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad road du ser ut på bilden =)

2008-11-27 @ 13:23:22
URL: http://www.metrobloggen.se/Spajk
Postat av: Elin

Jag vet! Trodde inte ansiktet kom med! Haha!

2008-11-27 @ 14:34:35
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0