I am THE Guitar Hero

Igår var vi hemma hos Juha för att se Luleå spela ishockey. Tyra blev rädd när killarna skrek då det blev mål, så efter två fullträffar hade de lärt sig. När tredje målet kom var det lite stillsammma applåder och tysta JA!!! istället. Det passade Tyra bättre.

            
Tar det lugnt i Juhas soffa!        


Johan dricker en Norrlands Guld.
Vad annars?

När klockan började närma sig läggdags för Tyra, fick hon välling och somnade sen i vagnen. Perfekt att hon kan somna även om vi inte är hemma. Tobias hade köpt Guiter Hero, som jag provade för pörsta gången. Jag måste ju säga att jag var en naturbegåvning... Eller? Hmm?? Rikigt riktigt  kul var det iallafall. Även om jag höll på att få en hjärnblödning av att hålla reda på alla knappar. 


                                   


En riktigt kul kväll var det. Vid elva packade vi in en halvsovande Tyra i bilen och åkte hem!


Jag ser arg ut, men är det INTE.
Bara osminkad och lite sömnig ;-)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hejsan!



Fy har nu i helgen jobbat natt vilket är iochförsig ganska roligt men man blir trött dagen efter. Så idag är jag ganska sleten.



Johan är född den 27 April så då va där inte många dagar som skiljer.



Hon är ett litet charmtroll din Tyra!!



Visst är det roligt att spela gitarr hero !!!

Vi har oxå det. Vi köpte det till Anton när det va alldeles nytt för något år sen och det har blivit väl använt av oss alla. Fast mest av Anton då ha ha!!



Ha en fortsatt bra kväll!!



Kram Sarah

2008-11-30 @ 16:19:03
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0