Slö och sliten...

Det har varit en slö och lite sliten mamma härhemma idag. Inte bakis, långt ifrån, men det känns helt klart att det blev några glas igår. Tyra måste ha känt på sig att föräldrarna behövde sömn, för hon vaknade 8.30 (!!!) men med en liten one-man-show mellan kl.04-05.00. Trots allmän slöhet har jag iallafall hunnit med: En vända på stan, fika med två vänner och köp av en jacka. Återstår och se om den får stanna eller om den åker tillbaka, är lite osäker.

NU: Soffa, tv
SEN: SOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Petra Bloggar

åååh jag vill se jackan!!



ps. mina barn vaknar tidigare ju mer jag behöver sova! usch vi är INTE synkade!! haha!

2008-11-16 @ 12:39:28
URL: http://www.petrabloggar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0