God mat och TREVLIGT sällskap

Ååå vad trevligt det var igårkväll! Ibland är det faktiskt först när man tar sig iväg som man inser hur viktigt det är att ta tid till varandra. Emma (tack snälla snälla) kom förbi strax innan kl. 20, vi drack något glas vin och jag och Johan gjorde oss klara (mest jag, då).
Vi hade bord på Spisa hos Helena och började med att beställa in en drink innan maten. Jag kan knappt komma ihåg sista gången jag drack en drink ute, det är lääänge sen. Till huvudrätt valde jag grillade pilgrimsmusslor, Johan valde wallenbergare på rådjur. Musslorna var helt enormt goda, men pommes till musslor? Johan var dock inte helt nöjd med sin wallenbergare (Oj, nu blev det en  hel recension här...). Sen avslutade vi med gino till efterrätt. Självklart drack vi gott till maten, jag chablis och Johan rött.

Det var så mysigt att sitta där och bara prata om en massa roliga saker. Hmm... vi har en del att fundera på nu ; )



När tar vi nästa middag, älskling?

Kommentarer
Postat av: Malin S

Så gott med musslor =)

2008-11-17 @ 12:40:18
URL: http://malinsmacblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0