Morrn Morrn

Tyra är bättre i rumpan idag, skönt! Vi fortsätter och smörjer och luftar så är det nog helt bra på en dag eller två. Jag är hyffast utvilad denna morgon också, får sova gott om natten. Dock har Tyra under några veckor nu vaknat kl.04 och har jättesvårt att somna om. Det är först efter att hon har ammat vid kl 05 som hon somnar om på riktigt. Jaja, vi har BRA nätter, så jag är glad!

Det ser ut att bli en fin dag idag så det blir nog en långpromenad i kylan. Senare ikväll ska vi på invigning. Det är min kusin Jenny, mer känd som Frökensöt, som öppnat butik på Götgatan 9. Det ska bli så KUL!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv. Tack! han ligger verkligen på topp nu! ,-)



Ha en bra dag!

2008-11-20 @ 13:02:44
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Tess

Hej!

Såg att du hade problem med röd rumpa och blåsor. Min son fick likadant ett tag och vi blev då tipsade om Mandelolja. Finns på hälsoshopar och då vet du att det bara är olja och inga tillsatser. Ta mandeloljan på bomullspads och torka rent. Använd inget annat, inte ens vatten. Fungerar kanon, blev bättre redan under dagen. Jag smorde även in med oljan efter att han badat för att det inte skulle torka ut. Lycka till!

2008-11-20 @ 14:38:09
URL: http://blogg.passagen.se/tess_fremin/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0