Lilla matmonstret!


Tyra överaskade igår med att äta drygt 1 burk mat och 1 burk efterrätt. Det var ett tag sedan hon gjorde det kan jag säga! Jag håller mina tummar för lite mindre matkamp i fortsättningen.

Nu packar vi det sista, Tyra sover sin förmiddagsnap och vi åker till  om ca 2 timmar. Som tur är får vi skjuts, skönt eftersom vi inte kommer ha någon vagn med oss. Blev lite svettig av att tänka på en resa till Arlanda med en Tyra som SKA gå själv och som inte vill bli buren :-)
Såg på vädret att det ska bli strålande sol här i Stockholmstrakten men jag hoppas att några solstrålar kan hitta upp till Kalix också?! Jag kommer inte att blogga under tiden vi är borta, så vi "hörs" om ett par dagar istället!
Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt med maten, det är så skönt när det funkar. Hoppas ni får jättehärligt i Kalix! Lite avis är jag allt, brukar alltid fira påsk uppe i norr. Kram!

2009-04-09 @ 10:31:19
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Anna

Visst är det skönt när dom äter?! Även fast att man vet att dom klarar sig så känns det tufft när det blir nån sked här å nån bananbit där .. hoppas hon fortsätter äta bra nu!



Glad påsk på er

Kram!!

2009-04-09 @ 11:58:10
URL: http://morannas.blogg.se/
Postat av: Heléne

Skönt att hon äter mer! Hoppas de är en ny trend...

Ja här uppe i norr hoppas vi på bra väder! Ska mot Kalix trakterna på lördag!

Kram

2009-04-09 @ 19:10:00
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0