På föräldramöte!

Supersnälla Sofia räddade oss med barnvakt idag så att vi båda fick gå på föräldramöte på Tyras blivande dagis. Det hade gått hur bra som helst, skönt eftersom Tyra nästan bara haft mormor som barnvakt.
Efter föräldramötet känns det nu JÄTTEBRA!! Dagiset är fräscht (renoverat 2003), har egen kokerska som lagar all mat och på den ganska stora gården finns det bl.a. en liten skog, gungor och sandlåda. Men framförallt så gillade jag personalen och deras attityd. De var positiva, glada och verkade trivas med sina jobb. Det kommer att kännas tryggt att lämna Tyra där! En otrolig lättnad eftersom detta dagis inte var vårt förstahandsval.

Ps. Jag vet att det heter förskola men jag sa alltid dagis när jag var liten och tycker att det låter mysigt! 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad kul att det verkar bra!! Jättefint regnställ och stövlar också! Och Converseskorna är ju bara för söta.

2009-08-14 @ 11:02:51
URL: http://loranga.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0