Soffmys


Söndagsmys i soffan med mörk chokladmousse och friidrott på Tv:n

Mat i magen, undanplockat och Tyra i säng. Redo för kväll med andra ord. Jag tycker om att plocka undan alla leksaker, sätta fram ljus och få några vuxentimmar såhär på kvällen. Dessutom är det så skönt att komma ner på morgonen när det är snyggt och städat. Sen åker alla leksaker fram och ljus och tidningar bort på fem sekunder, men så ska det ju vara!

Svängde ihop en chokladmousse tidigare idag som fått stå i kylen ett par timmar. Var så sugen på något gott, men den var så otroligt mäktig att hälften står kvar i kylen. Får se om jag plockar fram den igen senare eller om den får stå kvar till imorgon? Nu ska jag läsa bloggar och samtidigt hålla ett öga på TV:n när 100 meters finalen går av stapeln!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

Det VAR helt sjukt brant på vissa ställen haha!



gott med chokladmousse! det äts alldeles för sällan egentligen hihi... gillar det där soffbordet, visst är det ikeas?



sjalen är köpt i prag så jag vet inte om den finns här i sverige nånstans tyvärr!



kram

2009-08-16 @ 20:48:45
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Ann-Louise

Så fin Tyra är i blåbärsskogen! Söt bild.



Jag var också så med alla leksaker att jag ville få undan dem innan man la sig på kvällen. Mycket plock i onödan ibland men är väl nån slags terapi!



Visst var det ett fantastiskt lopp han gjorde Bolt!!?!!

Coolt.



Kram

2009-08-16 @ 22:48:25
URL: http://annlouisesvarld.blogg.se/
Postat av: jessi

Såå snyggt bord, var har ni köpt den?



Chokladmouse är supergott men mättande...



2009-08-17 @ 17:30:06
URL: http://lyckoljus.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Bordet var utrolig fint, lurer veldig på hvor det er kjøpt..... Elisabeth

2009-08-18 @ 19:44:25
Postat av: Elin

Kul att ni gillar bordet, det gör vi också ;-) Det är IKEAs Imfors!

Kramar

2009-08-19 @ 17:00:41
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0