Utan Tyra.


I morgonrocken hon fått från mormor. Hon ser så STOR ut på dessa bilder, vad hände med min bebis?


Ska nu strax cylka iväg till jobbet efter nästan 2 månader hemma. Ska nu vara utan Tyra flera timmar per dag igen. Trist, men det är faktiskt rätt kul att komma iväg och träffa kollegorna också. Kommer testa att jobba 80% när Tyra börjar på dagis. Vill helst inte att hon ska vara så många timmar i början, men som det ser ut nu så blir det färre dagar/vecka istället för färre timmar/dag. Vi får se hur det går.
Nu drar jag!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hon är verkligen söt er lilla Tyra, det är helt otroligt vad dom blir stora fort dom små liven. En fråga som egentligen inte har med inlägget att göra, men om jag har förstått det rätt så har ni en Bugaboo? Hur tycker du Tyra ryms i den? Upplever att den är ganska liten, eller så kanske det bara är en synvilla. Tacksam för svar! /Stina

2009-08-10 @ 17:25:54
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Tyra är ju sååååå söt och jag håller med om att hon ser så "stor/vuxen" ut i sin fina morgonrock =)



Fina fat du köpt. Det stora vita fanns inte när jag var där, då hade jag köpt det på direkten, nu vill jag dit igen och spana bara för det ;-) Fast nu befinner jag mig på fel sida Sverige så det går inte.



Sov sött



Kram kram

2009-08-10 @ 23:13:30
URL: http://starwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0