Puh!


Ikea-katalogen damp ner i brevlådan häromdagen och jag har inte hunnit bläddra i den ännu. Ikväll tänkte jag dock lägga mig tidigt och kika lite i den. I LOVE IKEA!!!

Ikväll är jag slut som artist. Glömde igår kväll bort att ställa alarmet på mobilen. Bra där. Som tur är har vi besök och jag vaknade till när han gjorde frukost. Klockan var då 06.20 och jag brukar gå upp kl.05.30. Det tog några sekunder att fatta hur mycket klockan var och att jag skulle jobba. Det var bara att snabbt slänga i sig lite keso (MÅSTE ha frukost numera) och slänga sig på cykeln. Lyckades ändå stämpla in med andan i halsen bara tre minuter över sju. Puh!

Dagar när man försover sig brukar sällan bli bra, inte heller denna. Men trots MASSOR att göra på jobbet med bl.a. en jättedålig patient tog jag mig igenom dagen och nu softar jag i soffan. Snart blir det sängen, för att imorgon förhoppningsvis få en något lugnare start på dagen.

Kommentarer
Postat av: Emily

aj då.. det är verkligen det värsta som finns, att försova sig. Hoppas du kom upp i tid idag :)



kram

2009-08-20 @ 08:54:19
URL: http://emslo.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Alla verkar ha fått IKEA katalogen utom jag :(



Att försova sig är bland det värsta, man blir uppjagad hela dagen känns det som! Hoppas att denna morgonen blev bättre och även hela dagen!



Kraaaaaam

2009-08-20 @ 10:08:30
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Miia - There´s no place like home

Jag fick till och med två kataloger hem! Alltid kul att bläddra i den när den kommer. Vad tyckte du om utbudet?

2009-08-28 @ 09:01:59
URL: http://theresnoplacelikehome.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0