Snart vinter?


Tyra provar nya Nanook-overallen, lite stor ännu men förhoppningsvis växer hon någon centimeter till innan det är dags för snö och minusgrader.

Skönt med en ledig dag efter att ha jobbat helg+måndag. Vi tog oss på förmiddagen iväg på en utförsäljning, där de bl.a sålde vinterplagg. Det var GALET mycket folk när vi var där vid kl.11.00 och jag köade länge innan jag tillslut kom ut med ny overall, mössa och softshelljacka till Tyra. Jackan kommer bli super i höst (med uppvikta ärmar) och jag tror att hon kommer att kunna ha den i vår också. Overallen är storlek 86 och är just nu lite stor för henne, men den känns som en riktigt BRA overall som kommer värma henne gott i vinter.
Senare tog vi en tur till Djurgården och åt en god lunch i Rosendals trädgård medan Tyra sov i vagnen. Solen strålade och det kändes som SOMMAR! En perfekt ledig dag!

Kommentarer
Postat av: Emmy

fasen börjar bli nojjig att 92:an i overall jag köpt till ture kommer vara för stor... får väl mata honom med spenat eller nåt så han växer hahah

2009-08-25 @ 21:12:40
Postat av: Jenny

JÄTTEFIN overall!

2009-08-25 @ 21:15:38
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Frida

Adam och Tyra kan matcha varandra, både i overall och jacka :-)

2009-08-25 @ 22:06:43
Postat av: Heléne

Super fin overall!! Men oj så svårt de där me storlek... ska på stan imorgon å köpa till Isa.

Kram

2009-08-25 @ 22:57:48
URL: http://rosadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0