Ännu en dag på IKEA!

Jag fick med mig mina valentines på en tur till IKEA. På handlingslistan stod bl.a. Norrsten-skåpet, Smådal-hyllan och bestå-hyllan. Så de ligger i bruna kartonger brevid mig här. Vi har inte hunnit börja med ihopsättandet då vi kom hem nyss. Vi har varit på trevlig palt-lunch som blev väldigt förlängd, hihi. Jag är ju inte alltför förtjust i den rätten men med ett gäng norrlänningar i omgivningen är det ju bara att äta och hålla god min ;-). Det var ju iallafall trevligt sällskap, och vi fick äntligen träffa Ullis och Davids lilla Nils...


Tyra och Judith var så söta när de satt och kikade nyfiket på lilla Nils som precis hade vaknat. Tyra satt och kände försiktigt men ville efter ett tag  klättra in till Nils, hihi!


Sötisen med mobilen i högsta hugg, som alltid!

Kommentarer
Postat av: Tess

Den är såå fin den där gråa tunikan/tröjan hon har från polarn o pyret. Kul med lite nya saker från Ikea. Ha en fortsatt trevlig helg!

2009-02-15 @ 13:27:52
URL: http://blogg.passagen.se/tess_fremin/
Postat av: Anna

Så söt hon är med sina toffsar!:)

Kram kram

2009-02-16 @ 22:08:51
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0