Bättre dag idag?

Dålig uppdatering igår men hela dagen var en skitdag som avslutades med att jag färgade håret grönt! KUL! Hoppas därför på en "något bättre" dag idag.
Idag ska vi till BVC för 10-månaderskontroll. Ska även be läkaren kika på alla utslag Tyra här fått. Sist vi var där kunde de inte säga var det var utan vi fick prova en mild kortisonkräm, men den har inte hjälpt. Lilla skruttan... Jag hade jättemycket eksem när jag var liten så jag hoppas verkligen att hon slipper.
På agendan står även färgning av det gröna håret, haha! Man kan ju bara skratta... Jag använde samma färg som förra gången, men denna gången blev de blekta slingorna lätt grönfärgade.

(Det kan vara så att jag överdriver lite med den gröna färgen ;-), Johan såg det knappt men jag ser att det skiftar lite i grönt, NOT nice!)


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hihi, är de inget som kommer försvinna när du tvättar ur håret?

Hoppas kan man ju, men annars får du väl ta i nån blå, röd och rosa slinga!? hahahaha Nä men de är trist när de inte blir som man tänkt sej.

Ha en bra dag och hoppas de går bra på BVC o att lill skruttan får hjälp mot eksemen.

KRAMAR

2009-02-17 @ 10:06:53
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh vad drygt. Jag bestämde mig för länge sedan att sluta färga håret hemma. Hade gjort slingor som blev orangea och när jag gick till frisören för att fixa det blev det lila..... Hon fixade till det men tårarna var såååå nära. En annan gång före detta blev håret gult. Det är inte roligt även om man bara kan ana färgen! Hoppas det går lätt att fixa till o att ni får hjälp med Tyras utslag.

Kram F

2009-02-17 @ 10:11:32
Postat av: Emmy

det gröna kan försvinna med silverschampo?

2009-02-17 @ 10:25:44
URL: http://emmyt.blogg.se/
Postat av: Elin

Gaaah! Ni skrämmer mig! Sitter med färg i håret NU!!! Håller mina timmar för att det varken blir lila, orange eller rosa!!!

2009-02-17 @ 10:31:30
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0