Fredagsfixat!

Tyra och jag har varit ute på stan sedan lunchtid. Vi började med att hämta ut min telefon, IGEN. Vi får se hur länge den håller denna gången ;-). Sedan har vi kikat på inredning och handlat mat. Det blir nog tacos ikväll, enkelt och gott. Sedan är jag sugen på de där Pollymuffinsarna jag gjorde för ett tag sedan, men det får vi se om jag orkar svänga ihop senare?


Den nästintill obligatoriska fredagsblomman inhandlades idag, bakom skymtar mitt &-tecken som jag tänkte måla ikväll.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har länge täkt att kika förbi Sally Ann, men jag glömmer alltid bort när jag är på söder. Nu blir jag också sugen på ett &, så jag får nog pallra mig dit efter helgen!



Trevlig helg! Kram

2009-02-21 @ 14:18:01
URL: http://hannasvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0