Sista mammalediga måndagen!

Idag är min sista måndag som mammaledig på heltid. Från och med nästa vecka kommer jag börja jobba, 50% till en början, Johan kommer också jobba 50% och så är vi föräldralediga resten av tiden. Det kommer kännas jättekonstigt att gå i väg till jobbet och vara borta från Tyra en hel dag, men det ska bli lite kul också faktiskt. Ja, inte att lämna henne, men att komma tillbaka till jobbet.

Snön som vräkte ner igår ligger kvar idag så då var det min tur att dra Tyra i pulkan. Det är liksom ingen mening att ta vagnen eftersom den bara skulle fastna överallt. Dessutom tycker Tyra att det är mycket roligare med pulkan så så fick det bli. Vi tog en liten promenad i förmiddags och hon uppskattade särskillt när jag småsprang med henne. Puh, jobbigt att springa i decimetersnö och med förkylning...



  

Kommentarer
Postat av: Anna - Starwoman

Åhh vilken underbart söt bild på Tyra i pulkan och vilka fantastisk vintriga och fina bilder de andra tre också =)



Förstår att det måste kännas konstigt att börja jobba igen när man varit hemma ett tag, men det kommer säkert att gå jättebra!



Önskar er en härlig vecka och passa på att njut nu!



Kraaaam

Anna

2009-02-23 @ 13:35:24
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hihi, sötnosen!



Ja du, så kände jag med när jag gick tillbaka till jobbet. Konstigkänslan.... Men, man kommer snabbt in i det nya livet, all tid har ju sin charm....

2009-02-23 @ 14:47:12
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Anonym

Men GUUUUD så söt hon är =)

2009-02-23 @ 14:54:39
Postat av: Elin

Anna: Ja, man får ju passa på att ta lite vinterbilder. Man vet ju aldrig hur länge den stannar. För min del får det gärna bli vår nu.. Jo, jag hoppas att jag kommer in i jobbet snabbt, håll en tumme? Önskar även dig en riktigt härlig vecka



Cissi: Jag kan tänka mig att man kommer in i det snabbt, sen blir ju även det vardag..



Anonym: Ja visst är hon ;-)

2009-02-23 @ 17:18:28
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: SOFIA

va mysigt med en pulkatur.. och bilden på fågelholken är bara sååå fin!!!...



Kramar!

2009-02-23 @ 20:01:52
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0