Im back!

Det blev en liten ofrivillig bloggpaus för mig. Anledningen är SÅKLART renoveringen. Vi har haft barnvakt i söndags och igår och har därför kunnat jobba båda två. Det har varit långa dagar (var hemma kl.01.30 i söndags) men nu börjar det äntligen hända lite. Det har tidigare bara varit grundarbete att pyssla med. Tyvärr så har det arbetet varit USELT utfört vilket gjort att vi fått göra om allt och det har därför tagit tid. Jag skojar inte när jag säger att de som bott där innan har haft tummen MITT i handen. Haha! Det är skruvar och spikar om vartannat i listerna, tapetserat upp i taket, målat i taket och sneda fönsterbrädor som är staplade på kartong (?!). För att nämna några saker.
Vi har börjat inse att vi aldrig hinner bli färdiga till helgen så nu är prioriteten vårt sovrum, vardagsrummet och trappen. Resten får vi ta när vi flyttat in.
Så... vad har ni pysslat med?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oj då, låter som ni har lite att pyssla med då. Men det är kul det med. Man behöver ju faktiskt inte ta allt samtidigt! Hoppas ni får en bra dag!

2009-01-27 @ 10:36:45
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: Rachel

Oj då har ni verkligen fullt upp..Det positiva med det är ju att då får ni det precis som ni vill ha det ;)

2009-01-27 @ 11:02:37
URL: http://iamrachel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0