Last time...

idag är sista föräldraträffen på BVC, lite sorgligt faktiskt... Vi har ju träffats sen våra bebisar var 6-7 veckor och nu är de alldeles stora. Jag kommer ihåg när jag kom hem ifrån första träffan och var SÅ glad att det verkade vara så bra tjejer med. Vissa har jag fått bättre kontakt med än andra men det ska bli kul att träffa allihop. Jenny har jag inte sett sedan innan jul, det är ALLTFÖR länge sedan!
Efteråt blir det säkert lunch och därefter åker jag och Tyra nog till huset och hjälper Johan. Vi var där igårkväll och slipade och spacklade lite tapetskarvar och kikade på golvet! Ahhhh! Det är SÅ fint, tror att jag är kär! 
Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja tavlorna är underbara! Ni får väl se till att hålla kontakten trots själva träffarna är slut, att träffas och fika är ju mysigt :) jag trivs bättre och bättre på våra familjegrupps träffar, i början tyckte jag att det mest kändes onödigt. Trevlig helg!

2009-01-23 @ 10:53:35
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: madde

Det ska bli så spännande att se bilder på ert hus sen när det är klart :D



Vi har ätit romantisk fryspizza till let´s dance :D

2009-01-23 @ 21:27:07
URL: http://www.madeleinemis.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0