TGIF!

Fredag idag och imorgon går stora flyttlasset. Då lämnar vi Essingen för gott (?) snyft! Jag sitter i morgonrock och blev nu serverad kaffe. Tyra står brevid med vatten i sin pipmugg och låtsasskrattar, såå söt! Senare i eftermiddag ska vi åka med henne till mormor som ska vara barnvakt under helgen. Jag kommer såklart längta ihjäl mig efter min snorpa men vet att hon har det bättre med mormor när vi bara ska flytta en massa saker.


Tyra och jag som var och handlade förra fredagen. Stora tjejen som kan sitta i kundvagn... Dock var det helt livsfarligt att ha henne där. Hon höll på att klättra ur den hela tiden!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt. Och naturligtvis är det bättre för lilltjejen att vara hos mormor när ni flyttar. Där har hon ju nån som kan ge henne den uppmärksamhet hon behöver, medans ni gör iordning ert nya hem. Lycka till nu!

2009-01-30 @ 10:09:48
URL: http://cissislife.blogspot.com
Postat av: SOFIA

Lycka till med flytten!!!

2009-01-30 @ 19:18:04
URL: http://sofiaoniklas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0