My day!


Efter en lååång dag på jobbet finns det inget bättre än att komma hem till denna godbit!

Efter en kall och blåsig cykeltur möttes jag av Johan och Tyra som sparkade boll på uppfarten. Tyra hade även sällskap av en pojke som bor i närheten. Han brukar cykla förbi här och fråga efter "Tyja" som han är väldigt glad i. Idag försökte han lära henne att dribbla med fotbollen, hihi. Så sött! Det gjorde mig på bra humör efter en dag som varit helt kaotisk, tur att alla dagar inte är som denna...
Johan har åkt iväg på innebandy, så jag och Tyra är home alone. Snart ska hon få välling och därefter hoppas jag att hon somnar sött. Så att jag kan sätta igång att plocka undan och hänga lite tvätt (och förhoppningsvis kika på The Hills). Vi får besök imorgon, så kul det ska bli!

Kommentarer
Postat av: Sue

Kan jag absolut förstå att du tycker!!!! sicken liten goding!



Kanske verkar kärlek banne mig!!!!



Ha en mysig kväll....snart är det ju Greys!

2009-06-03 @ 20:50:03
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så lilltjejen har fått uppvaktning minnsann!Det kan jag iofs. förstå så söt som hon är!



Ha en skön kväll och hoppas att du får en lugnare dag på jobbet i morgon! Kram

2009-06-03 @ 21:28:40
URL: http://emmi82.blogg.se/
Postat av: Therese

sötis! jättefint armband har oxå tänkt på ett armband med namn på men de har varit rätt dyra.

2009-06-03 @ 23:19:41
URL: http://theperfectwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0