23 mars


Vaknade strax före kl 8.00 av att en liten Tyra var vaken i rummet brevid. Förra veckan när Johan var föräldraledig stod hennes väckarklocka på strax före kl.06, så jag är GLAD för dessa extratimmar.
Fick en mindre chock när jag kikade ut genom fönstret! Visst såg jag att det snöade igår, men jag trodde inte att det skulle komma såhär mycket. Ett par centimeter nysnö täcker nu detmesta här utanför. Lite snopet med kyla och snö, när jag gått och hoppats på sol, latte på uteserveringar och glasögon på näsan...

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja det är verkligen superjobbigt utan dator! En kompis ska låna ut sin till mig i några dagar så det är jag väldigt glad för. Blir lite lättare att blogga då :)



Jobbigt med snö när man bara vill ha vår!

2009-03-23 @ 09:46:07
URL: http://ettperfektsubstitut.blogg.se/
Postat av: Kattis

Har hört rykten om att det ska komma snö här på västkusten också nu i veckan... jag håller alla tummar jag bara kan för att det INTE ska bli så... vill också ha sol på näsan och vårkänslor i kroppen... :-)

KRAMAR

2009-03-23 @ 20:06:37
URL: http://misskattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0