Bra IKEA!

Hittade knopparna jag vill ha till den nymålade byrån. De kommer i brevlådan om någon dag helt gratis, bra service IKEA. Trots att jag ville ha sex knoppar tog de inget betalt. Sånt gillar jag! Passade på att lägga i lite pengar i Röda korstets insamlingsössa som stod brevid istället.
Mysig förmiddag på IKEA idag, köpte på mig ett gäng ramar och har nu pysslat med att skriva ut bilder och sätta in dem i ramarna. Problemet är ju bara att jag har så många bilder jag vill ha framme så det var svårt att välja.
Såg förresten att det finns glasdörrar att fästa på smådal-bokhyllan, riktigt riktigt fint var det tillsammans.  Kanske måste shoppa?

SMÅDAL VitrindörrSMÅDAL Bokhylla med låda


Kommentarer
Postat av: Judit

Härligt, jag måste också besöka IKEA snart för nya köksluckor..

2009-03-10 @ 19:41:01
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0