Det bidde inget...

Nu skulle vi ha suttit på Berns och skrattat och druckit vin men vår lilla Tyra hade andra planer. Hon grät hysteriskt när vi skulle gå så varken jag eller Johan hade hjärta att lämna henne med farmor och farfar då. Dessutom tror jag att det blivit en stor omställning för henne när jag är på jobbet och Johan har jobbat mycket med huset så hon fått vara med farmor. De har ju faktiskt inte träffats så mycket. Så vi blev hemma, jättetråkigt men Tyra är ALLTID viktigast. Kanske smyger vi iväg på bio när hon somnat? Imorgon är jag iallafall ledig och då ska jag mysa en massa med henne innan vi ska och träffa hennes bebiskompisar!

Kommentarer
Postat av: erika

men lilltjejen då, det är inte lätt att vara liten alla gånger

2009-03-04 @ 20:45:33
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0