Ny vecka nya tag

Igår när jag gick och la mig så bestämde jag att denna vecka skulle bli en nyttig vecka.
Efter jobbet igår hälsade vi på några vänner som flyttat till hus på Ekerö och de bjöd på kladdkaka och en massa annat gott. Fastän jag inte alls var sugen så tog jag en bit kladdkaka bara för att... Och sen mådde jag illa hela kvällen.
Hela förra veckan var dålig ur nyttighetssynpunkt. En massa trevligt besök här hemma har betytt en kyl full av bak där man gått och nallat lite varje dag. Fika är gott men INTE för mycket och INTE för ofta!
Så denna vecka ska det bli en massa nyttig mat, frukt och grönsaker och en massa härliga promenader i vårvädret! Termometern visade på 11 underbara grader och vi har varit ute och promenerat  i 1,5 timme. Mer sånt SKA det bli!


Kommentarer
Postat av: Erika

jag ska också försöka vara nyttigare den här veckan, försöker att var det på veckordagarna men misslyckas alltid! men den här dagen verkar ha gått bra utan onyttigheter =) Blir ju mycket godare att smaska sen till helgen och känna att man är värd det dessutom!

2009-03-30 @ 17:09:40
URL: http://onechicmama.blogg.se/
Postat av: Sofia

Underbart med hela 11 grader, våren är på väg!

2009-03-30 @ 20:16:38
URL: http://marmelina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sv.Jodå! Det hade vi absolut! Härligt med sol och bad! Kram

2009-03-31 @ 16:09:42
URL: http://emmi82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0