Torsdag

Fick en välbehövlig sovmorgon till 8.30 (haha, komiskt att jag numera kallar det sovmorgon att sova till 8.30!) Johan är föräldraledig idag och jag börjar kl.14.00 så vi har haft en riktig "helgmorgon". Nu ska han åka iväg och köpa en gunga till Tyra så att hon kan gunga på tomten.
Igår när vi var ute och promenderade fick jag så mycket energi, måste komma igång igen. Har tänkt att jag idag ska gå halvvägs till jobbet (tar ca. 30min om man går snabbt) och sedan ta bussen. Sen kan jag göra samma sak på väg hem, de dagar då jag slutar kl.16. Det blir ju lite vardagsmotion, så lyder planen iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej du!!

Så många fina bilder du har i din blogg. Va ett liltet tag sen jag tittade in. Tyra är verkligen ett litet charmtroll.

Duktig du e som ska försöka komma i gång med lite kondis genom att gå. Vädret är ju bara helt underbart när solen tittar fram och det blir lite värmare.



Ha en underbar kommande helg, själv är jag/vi på Lalandia i Danmark.



Kramisar Sarah

2009-03-19 @ 17:20:01
URL: http://axehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0