Frånvaro


Såhär har det sett ut hos oss de senaste dagarna, en sjuk och febrig Tyra som bara vill vara i famnen tillsammans med snuttefilten och favvonallen. En del av orsaken till att det varit lite "tyst" här men bidragande faktorer är också mitt heltidsjobb och att lusten till att blogga inte riktigt funnits.

Nu sover äntligen Tyra efter en kväll med mestadelen gråt. Hon klarade sig 13 månader innan första febern slog till, men så ynklig hon varit de sista dagarna. Inte äta, inte leka, bara vara hos mamma eller pappa. Älskade ungen...
Hon har också haft svårt att sova och mest legat och bökat och vaknat till och från de sista nätterna och inatt vid 02 flyttade jag ner i gästrummet får att få några timmars sömn innan klockan ringde igen kl.05.30.

Ikväll är jag "home alone" medan min andra hälft spelar innebandy och kollar på Champions Leage. Jag ska snart ta mig i kragen och plocka lite här innan jag slår mig ner för  nyaste avsnittet av The Hills.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken fin bild!! Men trist att hon är så ynklig, inte alls kul när de är så! Krya på henne!

2009-05-27 @ 20:58:45
URL: http://loranga.wordpress.com
Postat av: Kristin

Vad trist att lilla Tyra är sjuk, hoppas att det snart är över. Kram

2009-05-27 @ 21:11:52
URL: http://lillprinsessan.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Lilla gumman då.. Hoppas att hon är på bättringsvägen.

2009-05-27 @ 22:58:36
Postat av: Sue

Usch då...stackars lilla snäckan. Hoppas hon kryar på sig! Jag har alltid hatat när barnen är sjuka för man blir ju så orolig.......



Kram hjärtat...



p.s har saknat dig!

2009-05-28 @ 21:19:19
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0