God natt!


Årets första glass i solen och Tyras allra första någonsin, intogs för någon dag sedan. Populärt tyckte Tyra!

Måndagen snart över och jag ska strax gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon igen och jag hade tänkt ta cykeln så då gäller det att vara pigg. Imorse fick cykeln stanna hemma eftersom det regnade, så jag hoppas på bättre väder imorgon.

Haft en riktigt skön dag på jobbet, tagit lite prover på morgonen, haft hand om en patient och körde sedan ner densamma till operation. Har även hunnit med att livrädda ett par "dockor"  med hjälp av HLR. De var dock lika orörliga och bleka när jag gick som när jag kom. Nåja... nu är jag iallafall uppdated om ett hjärtstopp skulle inträffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0