Passfix och maraton



Tyra på marathon för ett år sedan! Hon sov sig igenom större delen av loppet. Jag har en känsla av att Johan kommer få liiite mer att göra detta år!

Wow! Vilken sommardag vi haft, strålande sol i stort sett hela dagen. På förmiddagen var vi iväg och ordnande med lite saker bl.a. pass till Tyra. Jag kan säga att henes passfoto kommer att kandidera till ÅRETS bild, haha! Efter en dryg timmes väntan var Tyra inte riktigt på humör för fotografering. Killen som satt och ordnande med passen var väl inte heller riktigt på humör för barnfotografering så resultatet blev ju därefter. Tyra halvskrikandes med ena ögat lite stängt, hihi! Detta pass SKA sparas föralltid!

På eftermiddagen har vi njutit av solen på altanen och jag har fått lite sol på näsan. Vi åt även årets första middag utomhus i solen. Så härligt! Imorgon kommer det över lite vänner för grillning efter Stockholm Maraton. Johan och jag tillsammans med ett gäng andra brukar alltid vara på plats och kolla och hejja (oftast känner vi någon som springer) men i år får Johan klara sig utaan mig eftersom jag jobbar. Det är dock sista helgen innan semester så jag är glad ändå!!

Kommentarer
Postat av: Sue

Sicken söt liten snäcka......

Hoppas att lördagen blir lika fint!!!! SKa ju bli kanonväder idag ju!!!!



Måga kramar!

2009-05-30 @ 09:16:36
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0