Slutet av veckan


Tyra på eftermiddagspromenad. Tror klockan är strax efter 16 här och det är verkligen kolsvart!


Mina favoriter... Kolla Tyras blåmärke mellan ögonen, hon flög in i soffbordet tidigare idag. Att säga att hon är en lugn tjej är kanske inte heeelt sant.


Söndag kväll och snart är ännu en vecka slut! Denna dag har verkligen varit en softsöndag. Vi hade supertrevligt besök igår, och vi kom i säng vid kl. 02.30. Med min sovmorgon förbrukad denna helg, var det bara att stiga upp med Tyra vid sjutiden. Tänkte att det skulle bli en mycket tidig kväll ikväll, men nu sitter jag här och är inte det minsta trött. Vi har dessutom fått långväga besök, så jag blir nog uppe ett tag till.

Igår tog vi en sväng förbi MIO, bara för att upptäcka att bordet vi skule spana in inte fanns. Vet inte om det var slutsålt eller vad men det fanns inte ens utställt i barnrummen. HÄR är det iallafall, men jag är som sagt lite osäker. Dels för att det påminner lite om ett campingbord och sedan är det benen jag stör mig på. Varför måste de ha den nedre ståldelen vid golvet? Blir kanske jobbigt att få in en stol från den sidan? Om ni har sett något liknande, säg gärna till!

Ha en skön sista del på söndagen allihopa!

Kommentarer
Postat av: Carolines hemligheter

Vad söt hon är, Tyra! Stora tjejen, ju :-) Känner igen mig i det där att man borde sova, men det är så skönt att sitta själv i mörkret & tystnaden och helt enkelt ha lite slö egentid...



Sov gott & hoppas att du får en bra måndag, kramar!!

2009-11-16 @ 00:14:36
URL: http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0