Fredagskväll



Vi har fredagskväll härhemma, trots att jag är fullt medveten om att det egentligen bara är torsdag. Anledningen är att jag jobbar i helgen och inte får något fredagsmys imorgon.
Tanken var att vi skulle se "Gudfadern" men det kom något emellan, nämligen något som kallas ishockey och favoritlaget Luleå.Ingen större fara, vi har trots allt sett gudfadern förut, även om det inte var alltför länge sedan vi såg denna klassiker för första gången.

Dagarna innan Tyra var beräknad att komma fick jag låna hela trilogin för att fördriva dagarna lite. Men samma dag som vi skulle börja se filmerna var jag hos barnmorskan och det konstaterades att Tyra låg i säte. Vändnigsförsök, information på SöS och planerat snitt gjorde att tiden att titta på film inte riiiktigt fanns ;-). Istället såg vi dem de första dagarna hemma, med en MASSA pauser för amning och blöjbyten. Det blir lite mysigt att kika på filmen igen!


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Har faktiskt inte sett alla tre filmerna än :) Ha en mysig helg!

2009-10-16 @ 09:30:51
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0