Godmorgon onsdag!


Mitt första verk i Illustrator.


Vaknade imorse efter en GOD natts sömn, och hade ingen aning om någonting. Är det helg? Ska jag jobba? Har jag försovit mig? Ska Johan jobba? Det tog några sekunder innan bitarna föll på plats... jooo jag ÄR ledig, jag har inte försovit mig. SKÖNT!

Lämnade en glad Tyra på dagis för en stund sedan, hon får gå kortdag idag. Själv fastnade jag framför det, just nu, vansinnigt komplicerade Adobe Illustrator. Det går ju att göra nästan precis vad man vill i detta program, men det gäller ju att veta HUR man gör.  Och det vet inte jag... än. Jag blir smått besatt när jag får för mig att lära mig någonting, det var likadant med Photoshop... (inte för att jag lärt mig speciellt mycket, men lite). Så nu ska jag fortsätta med fästunkter, vektorer och allt vad det heter...


Kommentarer
Postat av: Bella

Wow, vad fint du gjort i Illustrator :)



Kul att sitta och pyssla med så här i höstkylan!



Ha en skön kväll



Kramar Bella

2009-10-15 @ 21:50:26
URL: http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0