Monday


Tyra sträckte upp armarna mot Anna och ville bli buren.

Igår fick vi underbart besök av bästa Anna och Anna-Karin. Vi träffas alldeles för sällan, men jag blir alltid lika glad när vi träffas. De är mer eller mindre helt galna, och jag älskar det!
Tyra, som sov när de kom, var till en början lite blyg men kom sedan igång med dans och spexande och gav både Anna och Anna-Karin puss och kram när vi skulle åka.

Idag hade jag tänkt cykla till jobbet igen. Det har varit ett tag nu då jag tagit bilen för att det varit sååå kallt och för att jag snabbt vill hämta Tyra när jag slutat. Men cyklingen är den ända motion jag får, och snart kommer det inte gå att cykla pga snö så jag ska passa på nu... På med mössa, vantar och en bra ljudbok i öronen bara.


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh det är ju så underbart när ens liten gillar ens vänner!

Hoppas cyklingen gick bra!



Kram kram

2009-10-13 @ 13:40:11
URL: http://anderssonlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0