Svisch!


Idag har jag värmt mig i min nya kofta från Odd Molly. Färgen är som vanligt svår att fånga på bild och är egentligen något ljusare.

Denna dag har verkligen bara svischat förbi! Lämnade Tyra på dagis vid kl. 9 (första gången på länge som hon inte grät!!!) hem och plocka undan lite, satt och svarade på lite mail och jobbade lite. Tittade på klockan och då  var hon 12.30! Snabbt in i duschen, fixa lunch och matlåda och sedan hetsa iväg till jobbet. Väl på jobbet fortsatte klockan att ticka iväg och nu är det alltså dags för sängen.
Fick en massa komplimanger för koftan jag hade idag. Mjuk, varm och framförallt snygg med söta rosetter som detaljer. Shoppade den tillsammans med ytterligare två tröjor på Odd Mollys utförsäljning i söndags. Har jag sagt att jag ÄLSKAR utförsäljningar?!

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, visst är det underbart med utförsäljningar......

2009-10-07 @ 23:42:10
Postat av: Susanne

Vilken söting!



Kraaaam

2009-10-08 @ 17:59:46
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Linda

Vart hittar du alla utförsäljningar? Tycker aldrig jag hör talas om några =)

2009-10-09 @ 10:08:56
Postat av: Fru Evelina

utförsäljningar är ALDRIG fel :-D

jättesöt kofta!



kramis

2009-10-09 @ 13:58:48
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Elin

Linda: Jag har en kompis som vet om typ alla och är snäll nog att dra med mig på dem ;-)

Kram

2009-10-10 @ 08:37:30
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad schysst. Varför har inte jag en sån kompis? Livet är bra orättvist ;)

2009-10-11 @ 19:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0