Lördag


Jag köpte med mig ett fång tulpaner som signalerar att det faktiskt ÄR vår, trots det något trista väder denna aprillördag.

Tack för era kommentarer i förra inlägget! Det ska bli så roligt att dela med sig av graviditeten och så småningom även en ny familjemedlem.

Det var nog tur att det blev en tidig kväll igår för Tyra har legat mellan oss och hostat och snurrat större delen av natten. Vid halv fem bar Johan tillbaka henne till hennes säng och där sov hon gott vidare till klockan var 8.30! Det har inte hänt sen typ... aldrig. 

På förmiddagen var jag och Tyra ute och letade vårskor till henne, men vi kom hem tomhänta. Hittade inte ett endaste par som föll mig på läppen. Får göra ett nytt försök en annan dag. Idag har det ändå inte varit mycket till vår här. Termometern kämpade sig upp till sex grader innan den vände nedåt igen. Nej, nu vill jag plocka fram jeansjacka, converse och solglasögon.

Nu tänkte jag spöa min kära sambo i en omgång alfapet innan vi bänkar oss framför "Flickan som lekte med elden"


Kommentarer
Postat av: Emma

det var så lite så, jag tycker det är trevligt att följa andras graviditeter och läsa att man går igenom samma saker. vi har fått 11 juli som beräknat datum, mitti sommarn- det ska bli så himla spännande! det har varit nog svårt att smälta att man är gravid :) får du må bra?

2010-04-10 @ 22:59:51
URL: http://harhosmej.blogspot.com
Postat av: Susanne

Kul att man fått ett livstecken från dig, har kollat din blogg länge. Åhhhh så rolig nyhet man fick denna gång man tittade in :o)

Stort grattis, kommer att bli jätteroligt att följa dig på bloggen :o)

Ha en fin söndag



Kramen

2010-04-11 @ 11:18:32
URL: http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0