Måndag









Gårdagen var jättelyckad! Vi firade och åt godsaker halva eftermiddagen men det tar på krafterna att fira 2-årsdagen. Inte bara för 2-åringen själv, utan även hennes föräldrar som båda stupade i säng strax efter kl. 21.00. Perfekt för då är man utvilad idag då... Eller inte! Vaknade strax efter kl. 4 och kunde INTE somna om. Suck...

Kunde iallafall glädja mina arbetskamrater idag. Dels med min återkomst ;-) men också med lite leftovers från kalaset. Jag hade nämligen bakat för ett mindre kompani, och när det sedan blev en del bortfall pga sjukdom blev det en hel del över.

När jag kom hem från jobbet idag hittade jag en trevlig överaskning i brevlådan som jag tänkte visa senare. Nu ska jag fortsätta med middagen till mig och Johan här. Tyra som var vrålhungrig efter dagis äter korv med bröd medan vi vuxna ska invänta kycklingfiléerna som står i ugnen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser otroligt smaskigt ut, förstår om kollegorna blev glada. Grattis i efterskott...

Sandra

2010-04-19 @ 18:25:57
URL: http://taxingefamiljen.blogg.se/
Postat av: Maria

Ett stort Grattis till Tyra i efterskott!!

Och ett jätte stort grattis till graviditeten, vad roligt:-)



Kram Kram

2010-04-19 @ 20:00:33
URL: http://sagafia.se
Postat av: Frida

Ser ut som en toppendag!

2010-04-19 @ 20:32:56
Postat av: madde

Grattis till Tyra i efterskott!

2010-04-19 @ 21:41:55
URL: http://madeleinemis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0