Lite gnäll såhär på onsdagen!

Ligger i sängen och tycker lite synd om mig själv.. Har gjort illa ryggen ordentligt, och kan knappt röra mig så jag är hemma från jobbet. Har försökt vara uppe och röra mig så gott det går, men jag tycker bara att det blir värre så nu testar jag ligga-i-sängen-och-tråka-metoden. Har fått tid tilll läkaren imorgon men förhoppningsvis så kan jag jobba igen nästa vecka. Men annars är allt bra :-) Vi har firat påsk härhemma i år och bjöd morfar och morbröder på bl.a lamm, lax och ägghalvor. Påskharen tittade också förbi med några ägg, till Tyras stora förtjusning.
Johan har dessutom börjat med projekt altanbygge på baksidan, jag hoppas att vi i början på nästa månad kan ta en fika i vårsolen på den 35kvm stora (eller lilla, beroende på hur man ser det) altanen. 

Nu ska jag påbörja mitt lilla projekt, att hoppa (förmodligen inte!) in i duschen.

Kommentarer
Postat av: madde

Aj då! Vad har du gjort?



Hoppas det blir bättre snart!



KRAM

2010-04-08 @ 21:55:17
URL: http://madeleinemis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0