God morgon!


Godmorgon från soffan! Rorri racerbil ska vara med på det mesta, och körs fram och tillbaka på min mage!



Oj, gårdagskvällen bara försvann! Jag var så trött under hela dagen, så när Johan kom hem och vi hade ätit mat la jag mig med ett gäng tidningar och blev kvar. Riktigt skönt att bara få ligga och vila men samtidigt höra Tyra och Johan busa på nedervåningen.
Fick också ett efterlängtat telefonsamtal av Emma. Pratade bort en lång stund och förhörde mig om både det ena och det andra. Jag längtar så tills vi får träffa den ännu namnlösa flickan!

Tyra och Johan gick precis ut genom dörren mot dagis och jag ska göra mig redo för ett besök hos barnmorskan. Sista planerade besöket, men jag gissar på ytterligare ett några dagar efter BF. Idag är det exakt 1 vecka kvar!


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej! Har följt din blogg ett tag, men är väl inte den bästa att kommentera... Tänkte bara tala om att jag tycker det är riktigt kul att följa dig då jag själv väntar mitt andra barn nu, är i v 33. Har oxå en dotter född april-08 och bori Sthlm! :) Stort lycka till!

2010-08-25 @ 12:21:37
Postat av: Elin

Å vad kul att du gav dig till känna ;-) v.33, då börjar det närma sig för dig också, spännande... Hoppas att du mår bra och ett STORT lycka till, till dig också!

Kram

2010-08-25 @ 13:56:13
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/
Postat av: Tella

Men jösses..har sagt det förr och jag säger det igen; så FRÄSCH och är höggravid?! Vad är hemligheten? :) Själv såg man ut som en överjäst bulldeg överallt! Ska bli spännande att se vad det blir för änna sort. Kram

2010-08-25 @ 18:43:38
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Elin

Å tella, du kan konsten att göra en tjockis på bra humör! Jag känner mig också som en bulldeg, och tårna som prinskorvar! Kram på dig!

2010-08-25 @ 20:25:26
URL: http://heltsubjektiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0