It´s oh so quiet...



Sötaste Tyra på väg till dagis, jag tycker att hon ser så liten ut här!


Tänk så skönt det kan vara att vara alldeles, alldeles själv ibland? Sitter just nu i soffan med en kopp kaffe, en knäckebrödsmacka och kikar på dålig tv, UNDERBART! Något som inte är så underbart är att jag vaknat ca 1 miljon gånger under natten, vid varje vändning har det dragit till i magen (som om en muskel skulle gått sönder) och vid kl. fem när Tyra vaknade till kunde jag inte somna om. Tidig morgon med andra ord.

Gick iväg med Tyra till förskolan vid kl. 9.00. Vi tittade på sniglar och vinkade till bussar under den korta promenaden. Sedan vinkade vi hejdå helt utan protester och tårar! Tog därefter en promenad, men ganska fort fick jag sänka farten och styra stegen hemåt för det kändes ordentligt i ljumskarna.

Nu ska jag vila lite innan jag tag i veckans handling!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

tröjan är super tycker jag och är lite smått regntät om det inte regnar för mycket vill säga =D



härligt att avlämningen gick bra =) förstår att denna procedur kan va allt annat än lätt för er föräldrar =)

2010-08-24 @ 10:29:22
URL: http://lifeofbjork.blogg.se/
Postat av: Ulrica

MEN va söt hon e! :)

2010-08-24 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0