Snart helg!



Några luftballonger svävade förbi under kvällen, den ena gick så nära att jag funderade på om de skulle landa på granntomten. Dock
fortsatte den ytterligare några hundra meter innan landning... Själv skulle jag aldrig sätta min fot i en luftballong, inte efter en kompis skräckupplevelse, där hon säkert helt utan överdrift ;-) ska ha skrapat korgen mot hustaken i Bromma.

God kväll!

Heldag på förskolan och aj, aj, aj min stackars kropp... Att sitta på hårt golv alternativt stolar på ca 30cm är inte helt vad den behöver just nu. Känns som att bebisen halkat ner några hack, jag sitter numer med magen i knät. Om inte en inskolning med en vild 2,5 åring får fart på en förlossning, får ingen pusterputsning eller trappgång i världen det heller! 

Dagen har dock varit bra, personalen känns bara bättre och bättre men Tyra har inte varit på sitt allra bästa humör. Hon ska testa precis ALLT och lyssnar inte på mig (eller Johan) för fem öre. Ingen vila gjorde inte saken bättre direkt så det har blivit många djupa andetag och en stor dos tålamod idag. Tur att hon snabbt slätade över alla dagens utbrott då hon utbrast: Jag ÄLSKAR min mamma! Sedan älskade hon även sin Pippi och Tommy och Annika, men jag var först! Sådeså!




Kommentarer
Postat av: madde

Grattis till älskar-mamma :D



KRAM

2010-08-19 @ 21:50:28
URL: http://madeleinemis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0