Varmt...


Finaste tjejerna på vår baksida. Det är så kul att se hur glada de blir när de träffas, best friends!

Joråsåattde... är rätt varmt här i Stockholmstrakten. Jag ska inte klaga, för det är fantastiskt med sol och värme men när termometern börjar krypa upp mot 30 grader, då klagar jag faktiskt liiite, liiite. Tack och lov för skuggan på baksidan, korsdrag och den bästa presenten ever... golvfläkten som står i sovrummet. Annars är allt bra, var hos barnmorskan igen häromdagen och hon trodde att bebisen vänt sig med huvudet nedåt. Det trodde de iofs med Tyra också, så vi ska på ett UL i slutet på juli för att konstatera att det verkligen är så.

Trots den badkruka jag vanligtvis är, premiärbadade jag i helgen. Det är inte ofta som jag är före både Tyra och Johan i, men så var det alltså i lördags. Vi hade en supermysig dag på stranden tillsammans med Tyras dagiskompis Ida och hennes familj, kul att lära känna fler i området. På kvällen kom Emma och Louise över på grill och skitsnack. Mycket bebisprat denna lördag då både Emma, Idas mamma Susanne och jag väntar smått inom två veckor från varandra :)

Imorgon väntar ett välbehövligt frisörbesök, för min del. Även Tyra skulle behöva sätta sig i frisörstolen men jag bävar lite. Tror inte damen har det tålamodet riktigt. Har ni några tips på hur man distraherar en 2-åring såpass att någon lyckas klippa?


Kommentarer
Postat av: Tella

Åh vilket sött kort på de små kompisarna :-)



När jag tog Alice till frissan så fick hon hålla ngn leksak som hon verkligen tycker om. Locka gärna med att "Efter detta så får du..bla bla bla" ;-) Ibland är det tillåtet med mutor, hehe.



2010-07-05 @ 21:31:34
URL: http://tellas.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag håller helt med! Överdelar går an, tacka vettja tunnikor dem bor jag i haha :-P

Åå vilka sötnosar, riktigt söta sommarflickor hihi ser sådär lagom busiga ut hihi.'

Lycka till med frisörbesöket, härligt!!!

Kramar

2010-07-06 @ 07:31:59
URL: http://lillalallas.blogg.se/
Postat av: Annas inspiration

Vilka fina kompisar, rött är så sött på klänningar :-)



Wow har du premiärbadat, det blev tyvärr inget dop för mig häromdagen.



Ha en fin dag!

kramis

2010-07-06 @ 10:24:31
URL: http://annasinspiration.blogg.se/
Postat av: Susanne

Vilka söta små tjejer :o)



Kramen

2010-07-06 @ 22:26:41
URL: http://gronanyanser.blogg.se/
Postat av: Heléne

Vilka söta tjejer i rött!!



Isa har varit till frisören å de gick hur bra som helst!! Var med då min faster skulle klippa sig så hon först fick kolla in va som hände... hon var till en början väldigt avvaktande men tillslut satt hon uppe i stolen å ville bli fixad. Satt som ett tänt ljus medans hon klippte å ville inte gå ner när hon var klar :)

Kram

2010-07-07 @ 16:57:33
URL: http://rosadagar.blogg.se/
Postat av: caroline

Tyra skulle LÄTT kunna bli barnmodell. Fruktansvärt söt !

2010-07-14 @ 22:04:34
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0